מאדם שכיר לעסק עצמאי משמעותי

קטגורויות ופוסטים נוספים
קטגוריות
אהבתם? שתפו את המאמר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

עצמאות עסקית משמעותית
שחרר את היזם שבך – זה אפשרי!

איך לייצר מומנטום בדרך לתנופה העסקית המשמעותית שלך

פרק ראשון בסדרה

 אני מאמין שכל אדם צריך להיות בעל עסק עצמאי ולייצר ערך למספר רב של אנשים וגופים עסקיים. אני מאמין שבעולם בו כל אדם מממש את פוטנציאל העסקי שבו, תתחולל פריצת דרך אנושית ומדעית שתבטיח המשכיות וצמיחה של חיים בעולם שלנו .

עכשיו דמיינו עולם שבו אין יותר שכירים וכולם עצמאיים. מה לדעתכם יהיה קצב הצמיחה בעולם כזה? אתם בעל עסק עצמאי שמייצר ערך גבוה לאנשים ועסקים אחרים, ומסביבכם בעלי עסקים נוספים שמייצרים ערך עבור הסובבים אותם. הערך החדש שנוצר במפגש בין העסקים  מייצר באופן מידי ערך חדש שגדול יותר משניהם יחד.

 דמיינו את הסביבה בה אתם חיים, כאשר  מה שאתם עושים כשכירים עבור החברה או העסק בו אתם עובדים  מקום העבודה יהיה הלקוח שלכם וכך שאר העסקים והחברות שתתנו להם את הערך האישי שלכם. האם בעולם שכזה תחוו  תחושת סיפוק עצומה?  אני מאמין שכן.

בלוג זה נכתב על מנת להעניק לכם את ההשראה והכלים הפרקטיים אותם צברתי במשך 20 השנים האחרונות בהן צמחתי מנציג מכירות שטח, דרך תשעה תפקידי ניהול בכיר שונים, רובם במגזר העסקי ובחברות מהמובילות בתחומן במשק הישראלי, אלפי הדרכות ואימונים שעברתי והעברתי, עד לרגע בו הבנתי את השליחות והמשימה שלי בחיים .לכן  החומרים והכלים שאציג  כאן, נגיש באופן המעשי ביותר , זאת מתוך מטרה לסייע לכם להבין ולדייק המשימה שלכם בדרך לפריצה העסקית שלכם. האם אתם חושבים שיכול להתקיים עולם בו אתם וכל אדם אחר יכול להיות בעלים של עסק עצמאי? אני מאמין שזה אפשרי. אז הנה מספר נקודות ראשונות למחשבה.

אנחנו חיים בעידן של מציאות שמשתנה באופן משמעותי כל הזמן. אנשים מתחילים להרגיש תחושות מיצוי במקום העבודה בתוך פרקי זמן קצרים ובעקבות זאת מחליפים מקומות עבודה לעיתים תכופות יותר. רבים מרגישים שהפוטנציאל שלהם גדול מהתפקיד אותו הם עושים בפועל, והדבר מוביל לדחף פנימי המניע אותנו "להתקדם". חלק מהאנשים חווים תחושות מסוג זה, אחרי שלושה חודשים בתפקיד בסך הכל. הם מרגישים שיש להם המון ערך להעניק אך התוואי של התפקיד פשוט צר מדי או במילים אחרות: "קטן עליהם". הצורך להתפתח בוער בנו.

 נגישות המידע שמביאה עמה הטכנולוגיה מאפשרת לכל אחד ואחת לייצר פעילות עסקית מקטנה ועד ענפה. הרשת מאפשרת לאנשים להציע את מרכולתם ואת הערך שיש להם להעניק, כמעט לכל אדם וכמעט בכל מקום בעולם. הערך הזה מתורגם למשמעות עסקית הדדית שמובילה לפריון עבור כל השחקנים במגרש. כיום ניתן להוביל לכדי מימוש ערך עסקי  דרך כתיבת בלוג, הפצת סרטונים ביוטיוב, פרסום ברשתות חברתיות וכי"ב. וקל יותר מאי  פעם להיעזר במנטור ויועץ עסקי  שיהיה מורה הדרך שלנו, יאמן ויסייע לנו להאיר את הנתיב והדרך למימוש הפוטנציאל שלנו מבלי הצורך ליפול נפילות כואבות ולשלם את מחירן של טעויות נפוצות ויקרות.

 אתם יכולים להסתכל על זה כך: אם ברגע נתון זה אתם שכירים – אתם כבר למעשה עצמאים עם לקוח אחד. יש לכם לקוח אחד בהכנסה חודשית שוטפת והוא מממן את כל ההתחייבויות והשוטף שלכם ומאפשר לכם לחיות פחות או יותר בהתאם לרמת החיים שתואמת את ההכנסה הזאת. המעסיק שלכם (הלקוח)  מעניק לכם הכשרה מעשית שבמרוצת הזמן הופכת אתכם למקצוענים בתחום בו אתם עוסקים. אתם מתבוננים ולמדים מתוך ההתנהלות היומיומית בעסק של המעביד מה שמסייע לכם כבר מעכשיו בפיתוח העסק העתידי שלכם. אפילו משלמים לכם על כל הניסוי והטעייה שעברתם בדרך להתמקצעות שלכם.

אז לקוח אחד – כבר יש לכם. מזל טוב !עכשיו זה הזמן לפרוץ קדימה.

אבל רגע, איך עושים את זה? איך מייצרים ודאות להכנסה?  איך מתמודדים עם המיסים, הדוחות, התקציב? לא להיבהל. אם יש לכם משכורת או חיים בשכירות, אם אתם במערכת זוגית או חיים חיי משפחה – כבר יש לכם את כל המיומנויות להיות עסק עצמאי!

מה זה אומר הלכה למעשה, תמשיכו לעקוב ונלווה אתכם צעד צעד לפריצת הדרך העסקית שלכם

בפרק הבא: הצעד הראשון – וזה לא מה שחשבתם. 

 

3.6 8 דירוגים
דירוג המאמר
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
Open chat
1
נשמח לשמוע מכם
היי נשמח לשמוע מכם
דילוג לתוכן