יחסי ציבור

"הרבה דברים קטנים הפכו לגדולים באמצעות פרסום מהסוג הנכון" (מארק טווין) 

תחומי הפעילות שלנו

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

יחסי ציבור עם תוצאות

אחרי שנים של עבודה בתחום התקשורת והיכרות מעמיקה עם השטח, ריכזנו את הניסיון שצברנו לאורך הדרך על מנת  להעניק לכם את שירותי הייעוץ, התקשורת והאסטרטגיה הטובים ביותר. אנו מאמינים ביחסי ציבור ממוקדי תוצאה תוך התאמת הפרויקט ואופי העבודה ללקוח וליעדים שלו. במהלך העבודה המשותפת אנחנו מספקים לכם 100% של סיקור תקשורתי, זאת ללא תוכן ממומן או שיווקי ומגדירים ביחד איתכם את התקציב המתאים עבורכם ומשך העבודה המשותפת. כחלק מהעבודה אנחנו מנתחים את התוצרים התקשורתיים ומידי תקופה, מגישים לכם תיק עיתונות הכולל ניתוח מגמות ופרסומים בכלי התקשורת השונים. תחומי ההתמחות שלנו מגוונים וכוללים פרויקטים ולקוחות עסקיים קטנים כגדולים לצד התמחות ענפה בתחומי התיירות, תעסוקה, חברה, קהילה נדל"ן ועוד.

למה צריך יחסי ציבור?

שירותי  יחסי הציבור וגיבוש האסטרטגיה התקשורתית שאנו מציעים נועדו בראש ובראשונה להגדיל את המעורבות והאמון של קהלי המטרה של הלקוח לאורך זמן. במילים פשוטות, יחסי ציבור מייצרים הפצה של המסרים והסיפורים שלכם בכלי התקשורת השונים באופן אותנטי וללא קידום פרסומי. התוצרים של העבודה המשותפת שלנו איתכם מתבטאים בכתבות וסיקורים במדיה התקשורתית השונה לרבות בלוגרים ומובילי דעת קהל. פרסום מסוג זה נתפס כאותנטי ומייצר עניין בקרב קהל המטרה באופן שמניע לפעולה שאתם מעוניינים להשיג.

0V1A2317
לירז בנג'ו בעלת המשרד ליחסי ציבור

לקוחות המשרד בעבר ובהווה

ממליצים

כמנהלת האומנותית של פסטיבל ערד, עבדתי בצמוד למשרד היח"צ של לירז בחודשים שלפני הפסטיבל. במהלך עבודתי המשותפת עם לירז והצוות שלה, גיליתי אנשי יחסי ציבור שהתרבות בדרום זורמת להם בעורקים. תוך יחס אישי ומקצועי, הגענו ביחד לתוצאות שמיתגו את פסטיבל ערד בתקשורת בהתאם לאסטרטגיה שבנינו ביחד לאורך כל התהליך! אם אתם מחפשים משרד שמכיר את השטח ולא מפסיק ליזום עד שמגיעים לתוצאה הרצויה – לירז בנג'ו זה המשרד בשבילכם!
קרא עוד >
לירז היקרה, אנו במעוף לעסקים מודים לך על שירות מקצועי, אדיב, יעיל וסבלני. אין זה מובן מאליו לעבוד עם ספק כל כך מסור, מקצועי וענייני ועל כך אנו מוקירים לך תודה.
קרא עוד >
אם אתם מחפשים משרד שיהיה נאמן לכם , משרד שילווה אותכם לאורך כל הדרך, משרד שיבין את הצרכים שלכם מי שיעזור לכם למצוא את הלקוח הכי מתאים למוצר שלכם… לירז וצוות המשרד בנג'ו תקשורת ויחסי ציבור זה המשרד שלכם.
קרא עוד >
יחס אישי ומקצועי. מבינים את התמונה המלאה וגם חושבים ביחד איתנו על צעדים קדימה. תמיד נעים לעבוד איתם ויש תוצאות בשטח.
קרא עוד >
לירז והצוות מקצועיים, זמינים ומלווים את תיירות יד מרדכי כבר כמה שנים טובות תוך חיפוש מתמיד אחר דרכים לחדש ולעזור.
קרא עוד >
משרד דוברות ויח"צ מקצועי ואיכותי. לירז והצוות יוזמים ומחדשים. מומלץ מאד!
קרא עוד >
Open chat
1
נשמח לשמוע מכם
היי נשמח לשמוע מכם
דילוג לתוכן